Black Friday 2017 aduce reduceri pasionaților de gaming și hardware

de: Nicoleta Apostol
14 11. 2017

Mai sunt două zile până la Black Friday, sărbătoarea cumpărăturilor online, iar retailerii s-au pregătit deja cu oferte și reduceri la mule categorii de produse.

Black Friday și-a extins aria categoriilor de produse de la an la an, ceea ce înseamnă că Vinerea Neagră atrage tot felul de oameni, de la pasionați de electronice, până la pasionați de călătorii. Și în acest an, PC Garage, o companie românească care se ocupă cu vânzarea online de echipamente și componente IT și singurul magazin online dedicat 100% pasionaților de gaming și hardware, aduce gamerilor componente și produse la prețuri reduse de Black Friday.

PC Garage dă startul cumpărăturilor de Black Friday începând cu noaptea dintre 16-17 noiembrie, la fel ca eMAG, însă, spre deosebire de cel mai mare retailer din România, Black Friday la PC Garage ține tot weekendul, 17-19 noiembrie. Compania PC Garage îți pune la dispoziție peste 1.200 de produse distincte, din categoriile de componente și gaming, telefoane, televizoare și gadget-uri, cu prețuri cu până la 50% reducere.

Black Friday pentru gameri cu reduceri consistente

Așadar, PC Garage își răsplătește clienții de Black Friday cu reduceri la aproape toate gamele de produse vândute prin platforma sa. Cu toate acestea, produse destinate gamerilor vor avea întâietate. Cele mai multe reduceri se vor vedea în  produsele din categoria Gaming si Componente, cu reduceri de 50%, iar pentru componente 35%. Dacă, în schimb, ești pasionat de laptopuri performante, PC Garage îți acordă reduceri de 25% la diverse modele.

Deși produsele de gaming au întâietate, această categorie fiind mult mai diversificată, televizoarele vor atinge pragul de 54% reducere. Și smartphone-urile sunt la mare căutare, așa că multe din modelele de pe platformă vor avea reducere de 40%. Vestea bună e că-ți vei primi produsele dorite în maximum cinci zile de la plasarea comenzii.

PC Garage speră să crească vânzările de Black Friday 2017 cu până la 30% a volumului de vânzări. Dacă vor reuși acest lucru, vom afla la finalul weekendului, însă, ținând cont că din ce în ce mai mulți români și-au arătat interesul pentru gaming și IT, s-ar putea ca estimarea lor să fie validă. În orice caz, Black Friday este așteptat de toți retailerii, indiferent de produsele pe care le comercializează, care speră să bată recordurile stabilite de Black Friday 2016, la vânzări, dar mai ales la încasări.